Cara buat Putu Bambu dan Putu Piring

Cara buat Putu Bambu dan Putu Piring. Disini ada perkongsian kepada mereka yang berminat ingin mengetahui cara dan resepi buat Putu Bambu dan Putu Piring sendiri. Cara ini dikongsikan untuk anda oleh pakar pastri yang berpengalaman luas iaitu Mohd Hairul Hissam dalam bentuk DVD yang dinamakan Panduan Lengkap Rahsia Putu.

Cara buat Putu Bambu dan Putu Piring

Modul-modul DVD Panduan Lengkap Rahsia Putu

Di dalam DVD Panduan Lengkap Rahsia Putu ini terdapat 6 modul utama dan 1 modul bonus iaitu;

  • Modul 1 – Membuat Putu Homemade

Di dalam modul ini anda akan diajar secara terperinci melalui video step by step dalam pembuatan putu homemade. Semuanya diajar dari asas sehingga pandai.

  • Modul 2 – Membuat Putu Komersial

Dalam modul ini akan akan belajar membuat putu pada kuantiti yang banyak untuk perniagaan anda. Anda diajar membuat dua jenis putu yang popular iaitu Putu Bambu dan Putu Piring.

  • Modul 3 – Membuat Putu Komersial New Edition

Membuat bisnes putu tanpa alat khas Putu Bambu dan Putu Piring dengan hanya menggunakan pengukus kayu seperti pengukus Pau atau boleh juga menggunakan pengukus biasa. Manakala acuan buluh bambu boleh digantikan dengan acuan daun pisang seperti dalam video preview di dalam DVD ini.

  • Modul 4 – Membuat Aneka Inti Putu

Tentu menarik putu anda dengan aneka inti putu. Ini menjadikan putu anda lebih sedap dan special. Terdapat 5 jenis aneka putu berinti yang boleh  anda pelajari.

  • Modul 5 – Cara Pengiraan Kos Putu

Pengiraan kos amat penting dalam sesebuah perniagaan. Oleh itu modul ini akan mengajar anda cara pengiraan kos putu anda. Ini memastikan keuntungan dalam perniagaan anda.

  • Modul 6 – Strategi Bisnes Putu

Modul ini mengajar anda cara pembungkusan putu yang biasanya digunakan oleh peniaga putu. Anda turut diterangkan cara melakukan bisnes putu sambil bekerja.

  • Modul 7 – Ebook Putu Mayam (Bonus)

Ebook Putu Mayam ini siap dengan panduan bergambar langkah demi langkah berserta resepi. InsyaAllah anda akan dapat membuatnya dgn baik sekali.

Dapatkan segera DVD cara buat Putu Bambu dan Putu Piring!

Jika anda berminat ingin mendapatkan DVD cara buat Putu Bambu dan Putu Piring ini bolehlah dapatkan menerusi link dan banner di bawah ini. Proses penghantaran ke rumah anda akan dibuat melalui Pos Laju. Selamat mencuba!

[+] LINK – PANDUAN LENGKAP ANEKA PUTU

Leave a comment